Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad veebipoe www.kors.ee (edaspidi Veebipood) omanik Ohhoo OÜ (11990848), juriidilise aadressiga Vihu 19b, 13522 Tallinn ja klientide (edaspidi Klient) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Ohhoo OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

Nimetatud muudatusi kajastatakse www.kors.ee veebilehel.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik Veebipoes olevad hinnad on eurodes.  Teave kauba ja hinna kohta on esitatud Veebipoes kauba juures.

Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust toote kujundusest.

Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, Veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad, kuna tegemist on looduslike materjalidega ning nende värvus ja kuju võivad erineda.

Internetipoes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

Tellimuse vormistamine

Kõik kaubad on eurodes. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida toodete kättesaamise viis (pakiautomaat, kuller). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel. Pakutakse asenduseks muud võimalikku sobivat toodet või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Sooduskupongi koodi saab sisestada e-poe ostukorvis. Koodi saab kasutada üks kord. Kupongi kehtivusaeg on märgitud kupongil.

Joogikõrtele graveerimist saab valida e-poes toote juures või edastades soovi e-kirjale info@kors.ee.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Veebipoes toimub tasumine läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV,  Coop Pank). Arveldamise valuutaks on EURO.

Ohhoo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Ohhoo OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole tellimuse kinnituses ettenähtud aja jooksul ostusummat tasunud. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti siseselt, Soome ja Lätti. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Minimaalne ostusumma on 2.00 ilma saatmiskuluta.

Tellimustele alates 17€ saatmiskulu ei lisandu.

Tellimustele alates 10€ on võimalik valida tasuta kuller Tallinna piires.

Kui tellimuse summa jääb alla 10€ või 17€, lisandub tellimusele transpordikulu, mis arvutatakse kassas.

Juhul, kui tellitud kaup ei mahu soovitud pakiautomaati, saadetakse kaup kliendile kulleriga.

Laos olevate kaupade üleandmine tarnet teostavale ettevõttele on üldjuhul 1-4 tööpäeva (va. riigipühad ja nädalavahetuspäevad) alates tellimusele järgnevast tööpäevast. Erandlikel juhtumitel (nt tellimisajaga tooted või maaletoojast sõltuvad tarneriskid ja viivitused) on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva.

Kauba toimetab ostjani valitud teenusepakkuja poolt ettemääratud tarnegraafiku alusel.

Kui Teie tellitud tooted on kättetoimetamisteenuse osutajale üle antud, võtab kättetoimetaja Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg (*kuller teenuse puhul). Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

Kui pakk on automaati saabunud, saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Pakiautomaatide asukohad leiate pakiautomaadi valiku juurest.

Kulleriga saab paki tellida mugavalt endale koju või kontorisse. Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks “kuller”, tuuakse tellitud kaup Teile kohale märgitud aadressi välisukseni. Peale seda, kui tellimusega seotud kaubad on komplekteeritud, võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

Kontrollige kohe kättesaamisel ega pakk pole kannatada saanud, ava see kohe ja veendu, et pakis olevad asjad on terved.  Kui pakend on katki, esita oma pretensioon koheselt kullerile. Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Ohhoo OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada (koos fotoga vigastusest) e-posti aadressile info@kors.ee. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse, kui avaldate selleks soovi.

 E-poes esitatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E–R 10–18, v.a riigipühad).

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei ole võimalik tagastada toodet pärast vahetu pakendi avamist.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüüpvorm saadav lingil (https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) – SIIT ) ning saata see e-posti aadressile info@kors.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avaldusele tuleb lisada arve/makse koopia.

Peale tagastamis avalduse kätte saamist, edastatakse Kliendile aadressi andmed kuhu toode või tooted Veebipoele tagasi saab saata.

Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale toode).

Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata ja vigastamata pakendeid.

Tellimuse tühistamine

Kliendil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Veebipoe e-posti aadressile info@kors.ee  vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga.

Kõikidele Veebipoest  ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Klient tegema Veebipoele vastavasisulise avalduse (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto nr ja tellimuse nr) e-posti teel (info@kors.ee ) ning tagastama Veebipoele  tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates. Lepingust taganemiseks võib kasutada ka taganemisavalduse tüüpvormi.

Tagastatav kaup peab olema ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt kasutatud kõrred) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Tellimuse tühistamisel või müügilepingust taganemise korral tagastatakse raha kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest Veebipoe poolt. Veebipood  tagastab Kliendile kauba kättetoimetamise tasu summas, mis vastab Veebipoe  pakutavale kõige odavamale kättetoimetamisviisile.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema võimalusel originaal-transpordipakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise saamiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada viisil, mis on vajalik veendumaks asja olemuses, omadustes ja toimimises. Tagastatav toode peab olema komplektne st., sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (nt kõrre puhastusvahend). Kui toode on ostetud kampaania korras – kaubale on lisatud veel mõni toode – tuleb Kliendil tagastada kogu komplekt (kõik tooted).

Kliendil tuleb kanda lepingu esemena üle antud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (postikulu), kui Veebipoega ei saavutata teistsugust kokkulepet.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb alates kauba üleandmisest ostjale. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda koheselt, hiljemalt 14 päeva möödudes veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kors.ee .

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@kors.ee .

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

.